Lately.

Salam to all.

Lately I feel so bengong. Orang cakap angguk je. Malas nak membalas. Lebih senang menerima. Terima je lah. Senang, tak payah pikir. Eishhhhh!!! Mesti aku ni nampak mcm lalang yang hanya ikut angin. Orang pressure sket dah tukar fikiran. BENCI! Kenapa tak boleh lawan? Kenapa tak nak lawan? Kenapa aku biar orang tolak aku sana sini? BENCI. Geram. Geram dengan diri sendiri. Geram dengan certain people. Ye, aku tau, dia pun geram kat aku kot. Obviously. Duh. Whatever la weyh, aku dah nak trial dah. Kenapa aku tak leh pressure orang mcm orang pressure aku? Aku tak paham kenapa aku kena jadi BAIK SANGAT nak ikut je. Sampai diri sendiri pun tak nak defend. Asyik asyik 'emm.. ok..' je ayat yang keluar dari mulut. Kenapa aku jadi lemah bila orang tinggikan suara?
Sunyi. Sunyi sekarang. Mana boleh cerita kat daddy, kat mummy. Ni bende remeh temeh je. Nanti kena marah balik kot. Sebab tak focus. Sebab tak ada keberanian. Ye, aku kena berani. Diorang tu pun lebih kurang aku je. Kenapa aku kena rasa low self esteem sangat? Biarlah dia nak fikir apa pasal aku. Daddy pun dah selalu marah sebab i'm thinking too much about what others feel. Yes daddy, you're so right. I wish i could be more like you. I try to be tough daddy, I try to be strong. I try to think like you think. You're right. Buat apa fikir sangat pasal orang. Bukannya we'll see each other forever and ever. Nanti dah ikut laluan masing-masing. I hate myself when this thing happens. I feel so stupid. So weak. So useless. Dah dah. Focus la weyh. Focus. Focus. Nanti tak dapat fly baru nak nangis ke?
Geram. Geram sangat. Bengong terasa otak ni.


6 comments:

  1. amiir

    bpe ramai yg perasan hidden 'essay' tuh?? haha

     
  2. uraniumwise

    Itulah tujuan asalnye....

     
  3. uraniumwise
    This comment has been removed by the author.  
  4. :) amiir.ah

    dear, i'm giving you a HUGE VIRTUAL HUG from far, wishing you that everything is well and you'll fly like the rest of our uranium friends! :D

    KA dah nak pi india, nie9 czech, YOU ARE GOING TO AUSSIE!

    i'm gonna act like i never highlighted d page. lol. :)

     
  5. uraniumwise

    Yes! I think I can feel the HUGE VIRTUAL HUG! really really really appreciate that! Wish it could be a real hug though, but it's okay...

    Yeah, soon everybody will be making their mark in history..

    InsyaALLAH! But I tell ya, it's so hard.. Giler!

    Haha.. bloggin' suppose to make us happy right.. And it works for me.. I feel a lot better after letting it all out.. Although it's kinda stupid.. Hahah..

    Thanks for your support sis! Luvya lots!

     
  6. kina

    kau marah sape? aku keee?
    sorry klau aku ada buat kau sedih ke ape okkk

     

Post a Comment

Daily obligation